Glöm inte att kolla er skräppost, vi svarar vanligtivs inom 12-24 timmar!
För information inkl. priser angående våra tjänster se här: Information om tjänster.
Om ni undrar om våra metoder eller vilket material ni kan behöva: Teknik och material.
Ni kan även alltid kontakta oss via chatten nere i högra hörnet eller maila oss på info@tredumea.se.
Vi svarar er så fort vi kan vid både generella frågor och offertförfrågan!


Accepterade filtyper: .pdf, .png, .jpg, .jpeg, .ttf, .woff, .woff2, .svg, .obj, .fbx, .glb, .gltf, .stl, .blend, .step, .dae

⚠️ Har ni större filer eller väldigt många filer kontakta oss direkt på: info@tredumea.se. ⚠️

Customer Reviews

Based on 19 reviews
95%
(18)
5%
(1)
0%
(0)
0%
(0)
0%
(0)
B
Björn Åkerblom
Beställning av kåpa till kopplingsdosa

Har en taklampa som fallit ned och då splittrades kåpan på en kopplingsdosa, inne i lampan, i småbitar.
Jag sökte länge på nätet, och hittade ingen kopplingsdosa med de aktuella måtten. Jag började då fundera på att få en ny kåpa via 3D-printing. Jag mätte med ett skjutmått, och gjorde en enkel ritning på kåpan utifrån måtten. Sedan kontaktade jag Tredumea, som gjorde en 3D-ritning utifrån de mått jag tagit, samt även förbättrade min ritning. 3D-utskrift i vit plast. Det tog allt som allt drygt en vecka inkl postleverens. Packade upp och den nya 3D-ritade kåpan var bara att skruva på plats. Mycket nöjd med hjälp, bemötande och prisnivå!

E
Eric Fredriksson Friman
Grym service!

Gick riktigt snabbt och smidigt från förfrågan till utskrift till leverans, och bra resultat till rimligt pris.

A
Andreas G.
Sodastream Bubly hållare!

Prima med en 3d-printad hållare för Bubly (smak-koncentrat till Soda-stream)!
Passade perfekt i mitt kök!

R
Robert Sundelin
Fantastisk service!

Toppenkvalitet och bra pris, fick prylen dagen efter jag beställt den.

T
Thomas Gustafsson
Engagerade och kunniga

När ett företag inbjuder till ett videomöte för att resonera kring en beställning och i detta fall ge råd och saker att tänka på när man gör modeller för 3d print så är det hatten av. Speciellt som i mitt fall när man är nybörjare i ämnet. Att upprätthålla den nivån på service kan bli både kostsamt och svårt i längden är jag rädd. Men som sagt Hatten av och jag kommer försöka göra mer beställningar framöver med förhoppningsvis bättre grundmaterial från min sida.